שאלות נפוצות



כבעל עסק, כיצד יכולה מערכת FixMyBiz לעזור לי?

  • בעזרת מערכת FixMyBiz בעל העסק יכול להתעדכן בכל אשר קורה בעסק בזמן אמת. בעל העסק מקבל עדכונים מיידים על משובי לקוחות שליליים שנקלטו במערכת ויכול לטפל בבעיה בזמן אמת ולמנוע עזיבה של לקוח לא מרוצה. טיפול בבעיה בזמן אמת יוביל לשביעות רצון גבוהה של הלקוח ועשוי לגרום לחזרתו לעסק.
  • מערכת FixMyBiz מספקת לבעל העסק תמונת מצב של שביעות רצונם של לקוחותיו. בצורה זו, בעל העסק מבין באילו תחומים על העסק להשתפר ועל ידי קבלת הצעות והערות מהלקוחות מקבל רעיונות חדשים שיובילו לשביעות רצון מקסימלית.
  • מערכת FixMyBiz מספקת לבעל העסק מערכת מעקב סטטיסטית מתקדמת המוצגת על ידי גרפים שונים. המערכת מאפשרת פילוחים מעמיקים של המידע וניתן לעקוב אחרי התקדמות או נסיגה של העסק בתחומים רלוונטיים לתחום שמעניינים את בעל העסק.
  • מערכת FixMyBiz עוזרת לבעל העסק לשמור על קשרי לקוחות. קיים סיכוי גבוה שלקוח מרוצה יחזור לבית העסק בשנית, ואף יספר לחבריו על החוויה הטובה שעבר ובכך משווק את העסק ומציגו בפני לקוחות חדשים.
הצטרפות לשירות >>

מהי רמת המחקר אליה ניתן להגיע במערכת FixMyBiz?

  • בעל עסק המשתמש במערכת FixMyBiz יכול לעקוב אחרי התקדמות או נסיגה בשביעות רצונם של לקוחותיו לאורך זמן בתחומים הרלוונטיים לעסק שלו.
  • בעל העסק יכול לבצע סדרה של פילוחים מתקדמים ושינוי תקופות מדגם על מנת להבין מהן ההשפעות של תחום אחד של שביעות רצון על תחום אחר ומהן ההשפעות של גורמים חיצוניים על העסק.
  • באמצעות המערכת, ניתן לבודד גורם ספיציפי בעסק אשר משפיע לטובה או לרעה על שביעות רצון לקוחותיו ובכך לחזק או לנטרל גורם זה.
הצטרפות לשירות >>

האם ניתן להתאים את השאלון שמוצג ללקוחות לעסק שלי?

  • כן. כל שאלון ניתן להתאמה בנפרד, הן מבחינת השאלות המוצגות בטופס והן מבחינת העיצוב והמיתוג שלו. בצורה זו ניתן להתאים את השאלות למגוון סוגי עסקים ולקוחות תוך שמירה על קו מיתוג אחיד של בית העסק.
הצטרפות לשירות >>

מה אורך השאלון המקסימלי שניתן לערוך באמצעות המערכת?

  • בעל העסק יכול להזין מספר שאלות כרצונו. עם זאת, נסיון העבר מוכיח כי רצוי שהשאלון יהיה קצר ככל האפשר בעוד שיספק את כל המידע הדרוש. מערכת FixMyBiz ממליצה על שאלון המורכב לכל היותר מ-5 שאלות כאשר אחת מהן מבקשת הערות נוספות מהלקוח. כמו כן, ניתן להריץ בבית העסק כמה שאלונים שונים במקביל על מנת לקבל חוות דעת בנושאים שונים מבלי להטריח את הלקוחות בשאלון ארוך ומייגע.
הצטרפות לשירות >>

מה תפעול מערכת FixMyBiz דורש מבעל העסק?

  • על מנת להגיע לשיתוף פעולה מקסימלי מהלקוחות, אנו ממליצים בחום לבעל העסק להציע גירוי ("טריגר") ללקוחותיו אשר יגרום להם לשתף פעולה. כל עסק יכול לבחור בגירוי המתאים עבורו, מערכת FixMyBiz מפיקה באופן אוטומטי, לבעלי עסק החפצים בכך, "קוד הטבה" שאותו יכול להציג הלקוח בהגעתו הבאה לעסק על מנת לקבל את ההטבה המוצעת.
  • חשוב ורצוי מאוד שבעל העסק ישתף את עובדיו בתהליך ובמטרות השאלון על מנת שיוכלו להניע ולדרבן את הלקוחות לשלוח את דעתם.
הצטרפות לשירות >>

באילו דרכים ניתן להציג את שאלות המחקר בפני לקוחות העסק?

  • ניתן להציג את טופס השאלון באמצעות סריקת קוד QR ישירות למכשיר הסלולאר של הלקוחות.
  • ניתן להציג את השאלון על ידי שליחת קישור ישירות לתיבות המייל של הלקוחות.
  • ניתן להציג את השאלון כקישור בדף ה-Facebook של העסק.
  • ניתן להציג את השאלון באתר האינטרנט של העסק.
הצטרפות לשירות >>

האם בעל העסק יכול לפתוח כמה שאלונים שונים בחשבון יחיד?

  • כן, מנהל שברשותו מספר עסקים יכול בחשבון יחיד לפתוח מספר שאלונים שונים כאשר כל סקר מותאם מבחינת שאלות ומבחינת עיצוב לבית העסק בו יוצג או לסוג הלקוחות אליו הוא מכוון. מנהל המחלק את לקוחותיו לקטגוריות שונות ורוצה לקבל מידע בתחומים שונים מכל אחת מהקטגוריות יכול לבצע זאת על ידי פתיחת שאלון ייעודי לכל קבוצה.
הצטרפות לשירות >>